Förlagets beskrivning
Författaren tycker att han vid flera tillfällen har blivit illa och arrogant behandlad av tandvården när han genom åren har varit på besök hos tandläkaren och hos tandhygienisten och haft något att påpeka angående behandlingen. Författaren har nu skrivit en bok om några fall av, som han anser felbehandlingar och överdebiteringar av tandvården, som han har upplevt genom åren. Författaren kommer i boken att presentera den korrespondens via mail som han har haft med tandvården och som visar tandvårdens arrogans och oförskämda sätt att bemöta en patients kritik, med i författarens tycke ofta uttryckta lögner och falska påståenden. Författaren anser att allt tycks vara tillåtet när tandvården gör sitt yttersta för att smutskasta författaren som patient. Dessutom kan inte tandvården, som författaren varit med om vid flera tillfällen, be patienten att söka sig till en ny tandklinik när något går fel! Om ett fel begås så måste självfallet den part som gjort fel även åtgärda det. Författaren tar även upp sina egna synpunkter kring de olika fallen. Boken är på drygt 100 sidor
Fler böcker av Peter Tössberg
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Är tandvården i Sverige ett skämt? Vad gör myndigheter och politiker? Har du blivit lurad?
Bokrecensioner » Är tandvården i Sverige ett skämt? Vad gör myndigheter och politiker? Har du blivit lurad?
|
|
|
|
|
|
|